Leave me out with the waste, this is not what I do, it's the wrong kind of place to be thinking of you

okej för exakt ett år sen gjorde jag det här:

"idag var det ju meningen att ha sovmorron, men vakna typ 8.41 för att nåra borra i köket, blää, det skärde sig in i mina öron. så då kunde jag ju knappast somna om. så jag fick ligga tyst och lyssna på vad dom sa när det inte borra och då hörde jag "jag släppte in en kattjävel förut, men det va inte samma kattjävel som jag släppte in innan?! nae, men dem sa ju att dem hade två kattjävlar, oh den ena kattjävel var ju runt här och höll på hela tiden? jo, men det är ju så." snällt?! kalla mina katter kattjävlar :D
sen lyssna jag ju lite mer för att höra om dem kanske hade nåt lur på gång, haha men det tror jag inte xD
och nu är kl 9.47 så nu ska jag nog se lite o.c sen äta frukost när alla gubbar i köket åkt hem, tänker INTE gå ut och hämta frukost när dem är där ;p
och sen blir det att göra så mkt livsmedelshygien jag hinner med. :D

låter det bra? JAAAA :D"

tyckte att det var lite roligt att jag skrev TYP 8.41, hahha kommer ihåg dem där dagarna väl när alla köksborrarkillar alltid förstörde mina sovmornar :(
men iaf idag fick jag min sovmorgon! sen så hade vi ju hotell som jag skrev förut, då gjorde vi ju ingeting.. men sen fick vi en uppgift och den handla om presentationsteknik, så vi fick öva på att typ gå i ett rum och "äga" det, och det var ju inte speciellt svårt för mig, eftersom jag alltid äger det rum jag går in i.. haha naedå
men alla fall sen gjorde vi inte så mkt mer. så sluta vi då åkte jag och malin hem till mig och påvägen tog vi med en pizza, haha så åt vi den sen körde vi lite kort och hästmonopol.. som jag BRUUUKAR vinna i, men turen tycks ha vänt för min del :(
sen så följde jag henne en bit hem, oh sen så satte jag mig vid datan. gjorde ingenting. och nu har jag lyssnat om på you're my sun ett antal ggr, kanske i en halvtimma eller mer.. haha

oh här är en asknäpp katt, kolla 1.39 och slutet när han sträcker ut benen.. hahhaa ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0