If I see you, this darkness would turn to light

gud vilken dålig bloggare jag är, måste skärpa mig!

igår så började dagen med att vakna upp, så satt jag i sängen ända tills klockan blev två typ, sen så duscha jag? nae det gjorde jag ju inte.. haha kändes som jag gjorde det men nepp. det va bara mimmi som trodde det. alla fall sen kom mimmi, vi försökte härma wowdanser, och det gick väl sådär va! :D ahah

sen så cykla vi snabbare än snabbast hem till mimmi där vi städa, sen kom andreas, mattis, malin och roos så gjorde vi alla oss iordning för att sen dra oss till hannupais halloweenfest! :D

innan vi var hos hanna så stanna vi vid mcdonalds och köpte lite läskig läsk, sen så hos hanna var det redan lite folk, det var trevligt! :D men sen började jag bli lite hungrig och mattis med kanke? så jag mimmi, malin och mattis drog till mcdonalds igen, där det va några fulla grabbar som försökte prata med oss. dem kalla också mattis two face, hahahha xD sen juste på vägen till mcdonalds så hitta vi en vagn från systemet, som alla utom jag roade sig med, för jag är ju lite mognare än dom!! :D

haha nedå, men sen så tog vi vagnen tillbaka till hanna, som blev överlycklig! så hade vi det trevligt ända till vi skulle dra oss igen. då kom dannybooi och hämta oss så snäll som han är, och han började köra lite innan alla hade satt sig i bilen, mattis hade bara kommit halvägs och kom lite hoppandes efter bilen. och det såg så roligt ut att vi alla satt och asgarva, fast mest jag och malin! :D

sen väl hemma, så somna jag på direkten tror jag! :D och idag har jag bara slappat lite och försökt plugga lite också, men nu ska jag försöka plugga lite till! 



Kommentarer
Postat av: tungan

du roade dig inte med kundvagnen för du inte fick åka med ! xD (A) o va du tvungen o lägga upp två bilder där det ser ut som jag fått en påle i röven ! xD haha

2010-11-08 @ 08:59:15
URL: http://yellowtomatoes.blogg.se/
Postat av: Anonym

ae, det var för jag är mognare än er! och jag la väl upp dem som mimmi lagt upp på fb :P

2010-11-08 @ 16:42:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0