I was praying that you and me might end up together, it's like wishing for rain as I stand in the desert

idag hade vi alkoholhantering och historia, blääääääääää
asso jag är så himla lat så jag vet inte vad! nu har jag massa att plugga, men jag orkar inte... haha

som jag skrev till mimmi förut, jag vill bara hoppa ut genom fönstret även fast det är ganska stor chans att jag överlever men endå! värt ett försök haha, nae då!

så måste jag städa rummet också, känns som jag inte har gjort det på ett år eller två.

så imorgon blir det att planera min vecka väl, så jag slipper plugga ihjäl mig på söndag!

men nu ska jag alla fall ta och läsa lite i engelska boken sen ska jag väl bara ta och somna och hoppas att jag vaknar upp i spanien eller nåt!

japp det ska jag göra!

Goooodnatt

Kommentarer
Postat av: tungan

jag vaknar upp i en solstol bredvid dig då ! det kan du räkna med ;D o vet inte riktigt vrf jah kommenterar med namnet "tungan" men what ever (A)

2010-11-08 @ 21:35:44
URL: http://yellowtomatoes.blogg.se/
Postat av: tungan

jag vaknar upp i en solstol bredvid dig då ! det kan du räkna med ;D o vet inte riktigt vrf jah kommenterar med namnet "tungan" men what ever (A)

2010-11-08 @ 21:36:22
URL: http://yellowtomatoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0