I had to find you, tell you I need you

jaha dagen började med att jag tänkte plugga, men så blev det ju inte såklart xD
så jag satt vi datan sen prata jag med malin i telefon en timma, hon bakade muffins, så då blev jag också sugen på det.. men jag gjorde chokladbollar, som jag kom på att det finns några kvar.. så jag ska nog springa och hämta en eller två! :D

sen så kom alla fall mimmi hit, vi satt vid datan och satt vi datan och satt vid datan! sen åt vi tacos, sen satt vi vid datan och satt oh asgarva åt ordet KANKE, asso ist för kanske xD 

sen så dansa vi lite, sen så satte vi oss vid datan igen sen få följde jag henne en bit hem sen cykla jag så fort tillbaka att jag blev aspigg så jag satt och prata med mimmi och roos i skype i en timma och asgarva lite till, och just nu sitter jag med mimmi ooch marwel och pratar i skype, känner också att min  mage kurrar lite efter chokladbollarna!

juste fick lite panik också skulle ju pluggat i morse men gjorde det i sista sekund lämna in arbetet vid kl 2 på natten, asso för en timma sen kanke, och sista inlämningstiden är imorn kl 9 och vi har haft alla fall över en månad på oss att göra uppgiften xD

ps tog lite tid att skriva det här inlägget pga av att jag inte fick skriva för att det låter för mycket när jag pratar i skype :o ds





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0