Hold me, tell me everything's ok. Show me there's a way to beat the monster

fredagen började med att vakna oh göra sig iordning för skolan, sen i skolan måla vi lite på väggarna sen överraska vi vår lärare med en födelsedagspresent till henne och så åt vi fruktsallad och glass och såg på film. mysig fredag!
sen efter skolan åkte jag hem oh duscha ohlite sen så åkte jag och mimmi in till stan så mötte vi emma vid ica så handla vi lite chips och dip. efter det så gick vi och åt på gu va gott, där vi också träffa på tilda en snabbis! :D

sen gick vi och hyrde film, case 39.. faktiskt bra, men inte så jätteläskig som jag trodde haha
sen somna vi väl vid 2 nån gång.. skulle också upp kl halv 8 idag för att vi hade öppet hus.. så vi började kl 9 så "plugga" vi lite, och vissa gick och visa runt i hotell för några 95or .. sen sluta vi vid 2 typ så trodde jag att kl va 3.. vet inte varför men alla fall då skulle det gå en buss 15.25 så jag gick snabbt ner till bussen, men så kom den aldrig.. hade kollat fel eftersom det va lördag och så va ju kl egentligen bara 14.25 dåå. så jag gick ner till rese och fick vänta där i alla fall 40 min. så kom värsta djungel in i väntsalen och ska så klart sätta sig vid mig .. så jag sitter i mitten av allt de där folket. pinsamt..

och nyss kom jag hem, tog lite att äta och nu ska jag göra mig iordning för att sen ta bussen med roos och mattis? till stan sen möta upp nåra fler och ta tåget till mimmi!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0