one night in bangkok

Hur gammal är du om fem år? 22 år 
Vem var den sista du träffade? det var mamma
Hur lång är du? 1,65
Vilken var den senaste film du sett? bangkok dangerous med kellan och mimmsan
Vem ringde dig senast? ingen aning, kommer bara ihåg att emma och mimmi ringde mig mitt i natten när jag sov senast, eller aa haha
Hur löd ditt senaste sms och från vem? bra brusch! :D från ingen annan än självaste mallan!
Vad är dagens planer? dagens planer har redan varit, men nu ska jag alla fall kanske läsa lite bok
Föredrar du att ringa eller skicka sms? ringaaa
Sover du hellst med någon eller själv? vet inte faktiskt
Är dina föräldrar fortfarande tillsammans? jaoop
När såg du senast din mamma? alldeles precis
Vilken ögonfärg har du? blåa OKEJ BLÅ DÅ!! ... malin, hehe
När vaknade du idag? 5 över 7 tror jag
Har du någon gång hittat en katt? haha aaa, en knäpp liten katt som sedan följde med mig hem, stanna några dar, så hitta vi ägarna sen en sen natt kommer min syrra hem lite rund om fötterna och med sig har hon katten som hon slänger på mig (kanske inte slängde direkt men aa) så släppte vi ut den sen så såg vi den inte mer. döpte den till pysen! har en bild på den här nånstans men orkar inte kolla haha ..
Vilken är din favoritplats? haha vet inte.
Vilken plats föredrar du minst? iingen aning
Hur ser en perfekt morgon ut? man vaknar av att man har glömt att stänga av väckarklockan och kommer på att det är helg så man får sova lite till
Var tror du att du befinner dig om tio år? utomlands 
Vad skrämde dig som barn? monster under sängen, och mörka rum. våga inte tända i ett mörkt rum när jag va liten så min lillebror fick göra det åt mig i stället
Vem fick dig att skratta senast? kelsey och emma tror jag att det kan ha varit haha 
Har du stationär eller bärbar dator? båda, men just nu bärbar
Sover du med eller utan kläder på dig? med
Hur många kuddar har du i sängen? haha för många, men 11
Hur många landskap har du bott i? ett tror jag
Har du någon gång spytt på fyllan? Nae det har jag faktiskt inte, dutti flicka
Föredrar du skor, strumpor eller barfota? barfota eller några riktigt mysiga sockar!
Är du social? med sånna jag känner, ja
Vilken är din favoritglass? måste vara, ae jag har ingen aning
Tycker du om kinamat? aaaaasgottt
Tycker du om kaffe? nix, blää
Vad dricker du till frukost? brukar inte hinna äta frukost men dem få gånger jag hinner blir det proviva mango eller oboy
Sover du på någon särskild sida av sängen? haha aa på vänstra, den högra har jag till för kläder och datan m.m.
Kan du spela poker? har kunnat
Är du en beroendemänniska? ehm aaaa det kan man säga
Känner du någon med samma födelsedag som din? njae jag tror inte det, men jag vet att evert taube föddes på samma dag som jag, coolt va!
Vill du ha barn? ja det tror jag
Kan du några andra språk än svenska? engelska, franska 
Har du någonsin åkt ambulans? nepp
Föredrar du havet eller en pool? havet, eller kanske pool hm
Vad spenderar du helst pengar på? mat, eller roliga äventyr! eller kläääder
Äger du dyra smycken? hhaha njee
Har du någon gång testat narkotika? nepp
Vad var det senaste du stoppade i munnen? lite godis
Har du några ärr på din kropp? haha aa, mest från att jag har bränt mig på massa bläck. och det är alla fall 8 ärr på armarna.. 
Vart togs din profilbild för din blogg? hemma hos farmor och farfar
Kan du byta olja på bilen? haha nej
Har du fått fortkörningsböter? nepp
Vilken var den senaste bok du läste? a man of mystery
Läser du dagstidningen? ae det händer sällan isf
Prenumererar du på någon tidning? nej
Dansar du i bilen? haha kanke de kanke
Vilken radiostation lyssnade du på senast? eeast east east eff em

Kommentarer
Postat av: tungan

hahahaahahah det du menar är väl åndå blå, bara blå altså, inte blåa?! (A) <3 --------->Vilken ögonfärg har du? blåa

2010-11-16 @ 21:46:21
URL: http://yellowtomatoes.blogg.se/
Postat av: tungan

hahahaahahah det du menar är väl åndå blå, bara blå altså, inte blåa?! (A) <3 --------->Vilken ögonfärg har du? blåa

2010-11-16 @ 21:46:38
URL: http://yellowtomatoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0