Förlåt att jag aldrig nånsin sagt förlåt

jahaja, fredagen bestod av skola då vi först åt hotellfrukost, sen gjorde vi en uppgift och sedan måla vi lite på väggarna i hotellet sedan så bestod kvällen av mycket skratt och lite matlagning. på lördagen var jag först oh fira min farbror sen var jag med kellan och mimmi på kvällen, vi hade köpt dipp och chips och julmust som vi satt och gotta oss med medans vi kolla på bangkok dangerous, som vi pausa i lite hela tiden FÖR att kellan var lite pratsugen! sen körde vi lite singstar och sedan så traska dem hem och jag satte mig vid datan och prata med dem senare på skype, hahah xD

sen på söndagen så vakna jag ganska tidigt så duscha jag sen försökte jag plugga, men gick inte så bra... fast jag fick lite gjort iaf.. haha. sen så kom pappsen hem från portugal så jag fick en parfym och han fick farsdagspresent, så åt jag grillspett, muuums!! sen så kunde jag inte somna förrens kl 2, bläää

oh så idag så hade vi alkoholhantering där vi fick veta hur man festa på rätt sätt haha 1. det är man själv som ska ha kul inte spriten. 2. ta varannan vatten... haha och 3. sluta dricka när man har som roligast .. så var det lite mer xD
sen hade vi historia då vi ska hålla på med ett grupparbete, men massa var borta så läraren började gå igenom allt vi skulle skriva om på hela lektionen så slapp vi grupparbetet hahahah..
och efter skolan gick jag, kelsey och mimmi hem till kellan och så åt vi lite och nu sitter vi i hennes rum och ska snart i väg oh träna, wuhuuuu.. sen blire att läsa aaaaasmkt!!!

oh så lite bilder som jag fick från kelsey idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0