But you'll always be my hero

okej en snabb sammanfattning av helgen.. ska strax springa till bussen så får skynda mig lite med det här inlägget hhe :D

men alla fall i lördags så skulle vi ju till mimmi, jag fick stjuss till bussen så stod jag och vänta och den kom inte på en kvart så jag och mattis och roos skulle aldrig hinna med tåget till mimmi, så jag ringde till mamma som snabbt som attan kom och hämta upp mig så plocka vi upp roos och mattis på vägen och det tog ungefär 7 minuter för henne att ta sig in till stan haha .. usch trodde vi skulle krocka oh dö eller nåt xD
sen blev det rött så jag, roos och mattis slängde oss ur bilen och sprang till tåget.... som precis gick! så vi missa det
så vi gick oh satte oss på max så kom danny och hämta upp oss :D
oh väl hemma hos mimmi var det några fler, så åt vi pizza och körde spel och kolla på film, som jag somna till haha :D
men aa väldigt trevlig kväll!
sen blev det att ta halv 1 bussen hem från blacka sen halv 2 bussen hem till åby, och direkt när jag kom hem somna jag. 

i söndags gjorde jag ingenting förutom att läsa.. hade ju hundra sidor att hinna läsa tills tisdag .. 
sen igår så var det ju skola, seg dag med alkoholhantering och historia.. haha sen blev det hem oh läsa igen och sova.

oh så idag så var det ju också skola såklart.. oh efter skolan så tog jag bussen till åby för att jag skulle till tandläkarn.. oh han fråga vad jag skulle bli när jag blev stor?! haha så fråga han, frisör? oh jag bah haha nae. så sa han "jag fråga frisör, för du ser ut att ha så fint oh välvårdat hår" ahhahahahah, sen gick jag hem oh kom nyss precis innanför dörren, så nu ska jag bara packa lite snabbt sen dra mig mot bussen igen, ska till maalin med nåra i klassen för lite mys, sen vidare till emma där vi ska sova över! 

oh imorn är vi lediga , wuhu..
oh det här inlägget skrev jag på 3 minuter så om det är slarvigt så vet ni varför hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0