And when you smile the whole world stops and stares for a while.

haha, dålig uppdatering igen. inte bra! :D

måndag, så gick jag på stan med kelsey :D hitta ett par skor, sen på kvällen så gick jag hem till hanna, vi satt oh prata och kolla på lite roliga klipp! :D haha

tisdag, så var jag först och åt pannkakor hos farmor med linda och jimmy, sen så kom malin till mig.. vi skulle ha spelat in en ny musikvideo, hahah. men mmin pappa hade tagit med sig kameran till portugal :( så vi sjöng singstar, sen så gick vi till konsum och köpte saker till burritos som vi gjorde, ASGOTT, sen fick vi stjuss hem till henne där vi satt vid datan och kolla på tv, sen sov jag över där! :D

onsdag, så vakna jag lite halvt när malin skulle upp vid halv 8 till stallet.. det va meningen att jag skulle sova tills hon kom hem igen.. men det gjorde jag iofs, i alla fall det va asknäppt, drömde typ 5 olika drömmar, för jag vakna ur en dröm sen somna jag och drömde en annan dröm.. sen drömde jag flera ggr att malin hade kommit hem. as läskigt, drömde också att min farmor var hos malin oh hälsa på och hon kände inte igen för att mina ögon var helt svullna för att jag hade sovit för lite eller nåt! sen på natten VET jag att malin prata i sömnen även fast hon nekar det. jag låg på rygg och sov på madrassen (brukar aldrig sova på rygg :o) så vaknar jag av att malins säng gnisslar till och malin sätter sig upp och säger "nån försöker prata med mig" så kommer jag på mig själv som ligger och sover obekvämt på rygg så jag vänder mig om och låtsas som jag fortfarande sover.. så säger malin likadant igen, sen känner jag att hon kollar på mig oh då säger hon "aha", typ som hon trodde att det va jag som försökte prata med henne.. kanske va så också, men inte vad jag kommer ihåg haha. men läskigt vare iaf xD
sen så åt vi frukost och kolla på the killers, asbra film, sen åkte malin till stallet igen och jag hem och gjorde mig iordning lite.. sen på kvällen så åkte vi in till stan där åt jag malin, patte, roos och mattis på gu va gott, sen kom danne också så såg vi på paranormal activity 2, som inte var så läskig som jag trodde att den skulle va haha :D nåra småungar som trodde dem va coola och störde genom hela filmen!!!! blä ville skrämma till dem när det va tyst i salen, men våga inte hehe

oh så idag har jag kört aerobics dans med mimmi och emma! sen har jag försökt att plugga men det går inte så bra heh! :D

och här är lite bilder!

Kommentarer
Postat av: tungan

jag pratar inte i sömnen -.- så de så ! xD

2010-11-05 @ 12:09:37
URL: http://yellowtomatoes.blogg.se/
Postat av: eveliiiiinaaaa

det kan ju du inte veta xD haha

2010-11-05 @ 12:24:55
URL: http://evelinaahenriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0