where are you now, when I need you the most?

ojojoj,

mhm, nu är kl snart halv 9 och dhw börjar om en halvtimma. på den halvtimman ska jag hinna plugga, ta bort sminket, skriva klart det här inlägget och heh massa annat.
juste, kattungen blev hämtad idag, brabrabra.. så nu är den hemma igen! :D
haha i morse tänkte jag och malin cykla in till skolan, men det börja regna på morgonen, sen vill jag inte cykla hem själv, efter skolan.. haha. för malin slutar tidigare.
men vi tog bussen sen kom vi till skolan då hade vi matte B nationella, AAASSVÅRT! säger jag bara .. usch och fy och blä!!! sen hade jag kök, då jag va med erika och vi gjorde hallongrottor sen blev det hemfärd, mötte mimmi nästan vid mig så hade vi sällskap hem till mig, där mimmi gjorde pannkakor medans jag tog en dusch haha.. :D
sen kom malin så fixa vi lite med vårt naturkunskapsarbete, sen åkte mimmi hem och malin skulle cykla hem, men innan hon hann göra det tyckte jag att vi kunde åka ut på cykeltur, så jag hämta cykelnycklarna, så for vi iväg, vi cykla nästan halvvägs till kolmården sen cykla vi tillbaka haha, pga en viss anledning xd
sen så åkte vi hem igen och nu sitter jag här.. och kl har redan blivit mer än halv 9, haha men nu måste jag gå :D
och emme kom på en till sak till listan av saker man måste göra nämligen : "gå på en buss ensam, sitter det bara en person i bussen ska man anstränga sig för att hitta en ledig plats, men man tycks inte hitta nån, så man frågar personen i bussen om man får sitta bredvid den. (även fast exakt alla andra platser är lediga!" hahaha så himla kul om man skulle göra det. men NUUUUUUUU måste jag gåå.......


cykeltur i skåne, förr förra året, och jag ser ut som mupparnas muppigaste mupp, oj blev lite för mkt där kanske. okej, mupp räcker kanske :D

Kommentarer
Postat av: hannapajeejejejen

hehe min padre såg er cykla ;D tycker att vi alla ska cykla till skolan någon dag!

2010-05-20 @ 13:43:07
URL: http://hannupai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0