what's wrong why can't you tell me, how to get to your heart?

jahaja, dagen började med idrott, körde fotboll oooch det var oooolidligt spännande på slutet, MEN så klart vann mitt lag.. tack vare mig xD haha nae skoja.. jag sköt mot mål typ fyra ggr på rad (eftersom den slog i väggen och kom tillbaka) men missa varenda. HAHA.
sen så följde jag med mimmi oh malin på stan, åt på paus. fattar inte varför jag äter där när jag endå inte gillart.. haha men jag tror alltid att nåt ska vara godare nästa gång. precis som med kläder, testar man ett asfint plagg så sitter det inte bra, så måste man pröva det nästa gång man ser det för att det kanske sitter bättre då. haha
men alla fall paus, INGE mer...
sen gick vi in till kicks där jag hitta lite som jag behövde, sen blev det att åka till franskan där jag och kelsey och linnea spela upp en franska pjäs AAS bra hahahah xD
sen sluta vi vid halv två så åkte jag med hem till malin där vi försökte plugga, kolla på vänner och förhäxad, sen gick vi ner till karlsson och åt glass sen gick hon till stallet och jag hem. nu har jag precis ätit och nu ska jag plugga .. IGEN! men snart är det över. bara 15 dagar kvar till sommarlov!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: you know who

nu har jag kollat din blogg i varje fall ! :D haha inser att jag inte läst den på ett tag men det ska det bli ändring på! :D o de va inte några fula bilder på mig du lagt upp.. -.- haha men det gör inget, behåll dom du ! :D <33

2010-05-26 @ 22:25:45
Postat av: evelina

nae sa bara det hehehe :D

2010-05-27 @ 18:09:58
URL: http://evelinaahenriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0