what should I do, how should I be, to be near you?

Sen i lördags så skulle jag börja jobba vid halv 12 men det gick ingen bra buss så vart tvungen att åka kvart i 10 in till stan sen till kolmården, skulle ha haft sällskap med emme också, men hon lyckades försova sig haha xD
men jag fick sällskap av philip i alla fall från stan till kolmården, haha :D
vi trodde det skulle bli as mkt att göra så vi va 9 st som skulle jobba, för det skulle komma 10.000 personer till farmors kök för att få en macka och efter mackan var det ingen som köpte nåt så det va aslugnt så jag fick sluta halv3 ist för halv 6 haha :D
så det blev att åka hem, men kom endå inte hem förrens halv 5 eller nåt för att jag va tvungen att åka till stan först sen till åby, men alla fall sen väl hemma plugga jag skulle pluggat mer, men det va ju trots allt lördag!! :D, sen gjorde jag mig iordning, sen blev det att cykla upp till lillsjön för att grilla med massor!! det va väldigt kul, tog mitt första dopp också, wweii :D
haha va inte så kallt som jag trodde, men kallt vare! sen åkte vi hem, sen sov jag .. hah aa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0