what am I supposed to do when all hope is gone.

okej, en sammanfattning av fredan och lördan
freda: först skolan, sen följde jag med malin hem sen gick jag hem och åt sen så fick jag stjuss till jurlsa där vi skulle köra basket men det regna, så vi stod där.. sen så gick vi hem till mattis, sen så kom malin, tilda och jennifer, så gick vi ner till stallet där vi gjorde några lekar, sen så gick jag hem, typ så väldigt sammanfattat :p
lördan: vakna, gjorde mig iordning sen cykla jag ner till centrum där jag mötte malin, frida och hennes kompis lovisa. sen så gick vi lite på åbydan, kanske 20 minuter. inte alls lika kul som när man va liten. så vi åkte in till stan.. handla lite, sen åkte vi hem och så satte sig jag, emme och hennes syrra på karlsson för att äta en glass, sen gick vi hem till emme och så kom mimmi så åt vi as god mat!! sen så kom malin så såg vi på eurovision en stund, sen så cykla jag och malin ner till centrum för någon andledning. sen så blev det att åka hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0