våga, vinn och sök och finn, HÅLL UT!

HAHAH dagen börja med att jag försov mig.. hann inte göra något förutom att platta håret aassnabbt och sätta på mig kläder, sen fick jag ta med mig tandborste och smink till skolan haha xD och så himla pinsamt, hahahhha jag kom ner för backen vid mig så ser jag att bussen kommer så jag börjar springa, och jag känner hur fult jag springer så slutar jag för jag hör att bussen är precis vid mig men så stannar busschaffören i alla fall , så säger han : det såg ut som du skulle med bussen XD
sen så säger jag i bussen när emme och malin hoppar på baah, faan va pinsamt jag sprang säkert as fult till bussen, så säger Ville som redan satt på bussen: aa det såg väldigt roligt ut. OCH då måste ju alla på bussen ha sätt det , uuusch va pinsamt.. aae fy
men alla fall sen idag följde även emme med till skolan för att hon skulle med och hämta kolmården kläder på kolmården kl 10.00 :D så vi åkte in till skolan och hade svenska så ska vi se på film, vi brukar alltid se på dålig film, men nu verkade det va en as bra som vi va tvungna att åka iväg från bara för det.
sen alla fall så gick jag mimmi och emme till bussen för att komma till kolmården, senkom vi fram och visste inte vart vi skulle hämta kläderna så det av en tjej som sa att vi kunde hänga med henne, sen väl där så stod vi och pröva massa kläder och fick det vi ville ha haha xD sen skulle inte bussen komma förens 20 min så vi tog en snabb tripp in på tropicariumet. så himla mysigt, klappa rockor gjorde vi också :D påminner mig om när man alltid åkte dit med farmor och farfar :/
men aa, sen åkte vi tillbaka till skolan, och hade naturkunskap i kanske en timma, sen gick jag malin och mimmi lite på stan sen blev det att åka hem och då somna jag i soffan till 6 och nu ska jag plugga och vänta på mat :D
trailern på filmen, crash hette den. hoppas vi har den här hemma, får kolla :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0