On sleepless roads, the sleepless go, may angels lead you in.

nu sitter jag här i solen eller aa jag har gjort det ett tag, så pluggar jag matte också ooooch äter godis.
i lördags så gjorde jag inte så mkt, satt i solen, plugga en gnutta, såg på film, sen på kvällen mötte jag malin och vi gick till konsum och köpte godsaker, sedan gick vi hem och körde lite singstar, haah längesen.
sen i söndags så plugga jag och aa, ajuste sen på kvällen åkte jag och pappa till farmor och fika och kolla lite på tv sen åkte vi hem, och jag plugga till provet vi hade idag, asso fasen va dåligt det gick haha. skitsamma.. xd
sen idag efter provet hade vi hotell, sen blev det att vänta på malin sen åkte vi hem och nu sitter jag här då i solen.. med matten haha.
och fortfarande inga nya bilder har jag att lägga ut :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0