och där tog mitt godis slut :(

juste glömde nämna att i fredags när jag hade följt emme hem så gick jag hem aa förstås, men alla fall.. då kom en liten söt kattunge och följde efter mig ända hem. såg jätte vilsen ut, så vi släppte in den i huset och den va jättehungrig stackarn, men vi släppte ut den igen så den skulle få hitta hem, men den bara satt utanför våran dörr jättelänge så vi tog in den igen, sen så tänkte jag och lollo att vi kunde lämna den där den började följa efter mig så vi gjorde det, men katten följde med oss hem IGEN.. haha .. så vi släppte in den igen, men sen kunde vi inte ha den här hemma, för att gucci blev arg, haha så jag och mamma gick tillbaka till stället den börja förfölja mig igen, så lämna vi den där och såg att annan kille kom, så tänkte vi att katten kunde följa med den killen hem istället, haha så vi gick snabbt därifrån, och såg att katten sprang fram till honom.. haha.
så vi gick hem, men sen så i lördags kom min syster in till mig när jag låg och sov vid halv 4 på natten, klampa verkligen in, faasen va rädd jag blev, sen så gick hon ut och kom tillbaka en trekvart senare och in i mitt rum igen med katten med sig, den hade följt efter henne hela tiden som hon va ute, hah så nu är katten här igen, ligger bredvid mig och solar :D stackars katt, vi har ringt till fia hemmet. men ingen saknar den :( så vi ska vänta och se om nån ringer upp oss, annars får vi lämna in den där xd
men nu måste jag verkligen plugga, haha ... som vanligt BLÄÄÄ!!!
BARA 29 DAGAR KVAR TILL SPANIEN !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0