none of us were angels.

ahopp, dålig uppdatering igen men, aa. haha
i torsdags så var vi i skolan hade svenska där jag och erika och sofia spela upp vårt lilla reklam drama, så himla bra hah :D sen hade vi naturkunskap, då vi skulle till city gross och filma så blev det lite tjafs, men det redde vi ut genom att komma på världens bästa ide. att sova över hos mimmi, som var ensam hemma i skärblacka. så jag och malin åkte hem och packa och mimmi följde med mig sen blev det att åka till blacka där vi plugga matte och åt. vi pratade ganska mkt också, väääldigt trevligt! sen blev det att sova, somna ganska sent. såg också världens snyggaste kille på bussen till blacka, om ni ville veta hehehehehhe.
sen i fredags så blev det att vakna upp hos mimmi med malan också.. blev inte alls så stressigt som jag trodde att göra oss iordning till skolan, hann till och med äta frukost, som jag aldrig annars brukar hinna. sen blev det skolan, och där var det matteprov och engelska nationella, muntligt, inget av dem gick särskilt bra :( haha
sen blev det att åka hem till malin med malin, sen fick vi stjuss ner till mig där vi gjorde oss lite iordning, sen åkte vi in till stan och åt, sen blev det bio med, mimmi, malin, danny, mattis och andreas. vi såg på terror på elm street, haha hoppa till ganska många ggr, och den var mkt bättre än dem gamla filmerna ahah xd
sen blev det hem och sova. sen idag, jobba jag, det spöregna.. och vi hade typ 21 kunder. WOW! fast det var kul i alla fall, men kan ju säga att jag är ganska mätt i alla fall, hahahha.
asso fasen va långa inlägg det blir, bara för att jag inte uppdaterar, haha. men i alla fall efter jobbet, kom jag hem, sen kom tilda och vi körde kort i 3 och en halvtimma, wuhu :D kulkul! :D och imorn, så ska jag jobba igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0