if you step up, I step up too.

igår, onsdags så gymma jag mimmi och malin, sen blev det att ta sig till franskan, mimmi hängde med och satt med på lektionen, sen blev det att åka hem och filma våran film till naturkunskapen, AS bra vart den :D!!
fast jag satt upp till halv ett bara för att klippa filmen, sen somna jag inte förens mkt senare haha,
sen blev det att bli väckt av malin, annars skulle jag försovit mig, så cykla vi till skolan, det va faktiskt ganska skönt, och varmt xD sen kom vi till skolan hade svenska såg på en film, som jag missa slutet på för att jag somna.. men det va inget bra slut i alla fall haha, sen så visa vi vår film på naturkunskapen. sen cykla vi till stan, sola, och kolla lite, sen cykla vi hem, sen hemma duscha jag städa mitt rum, städa hallen, sen nu ska jag plugga .. haha
sen kom jag och mimmi på en till sak till cp listan "om någon person springer förbi en ska man börja springa med den fast försöka springa i fatt, sen saktar man ner så springer personen om en, då ska man kuta igen och springa om och så vidare" undra vad personen skulle tänka då hahahha.
men nu ska jag plugga..
här är lite dåliga bilder från filmen :D

Kommentarer
Postat av: hanna

HAAAAAAAAHAHHAHAHHAHAHHAHAHAHHAHA fan vad fint. jag måste fåse filmen!

2010-05-23 @ 12:23:57
URL: http://hannupai.blogg.se/
Postat av: tungan

känns som det var igår :D

2010-12-01 @ 23:14:22
URL: http://yellowtomatoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0