I never knew that everything was falling through.

jaha, idag blev det att åka till skolan, och sedan göra prov från kl 9 till halv 1, hah. men det gick väl hyfsat. sen blev det att åka hem och nu sitter jag här och ska snart göra nåt gott som vanligt haha. sen tänkte jag plugga lite. och imorn kommer det bli en bussdag för mig, först ska jag in till stan 9.10 för att spänna tandställningen sen ska jag hem för att min lektion börjar inte förns kvart över tolv, sen är jag väl hemma en timma, sen ska jag inte till stan igen för att ha franska dårå. sen ska jag ta bussen hem igen och packa, äta, och göra i ordning mig, sen blir att ta bussen till stan IGEN, sen ta bussen till blacka till mimmi, sen sova där och ha det kul haha. halva dagen består av bussåkning, vaaaa roligt!
äsch, alltid skönt att lyssna på musik hehe :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0