i miss you quite terribly.

asso uuuuusch, jag orkar inte plugga.. har prov imorn.. och jag kan ingeting. köksprov är det också, så måste kunna en massa onödiga recept. så nu ska jag försöka att göra nåt så att jag kommer ihåg dom, typ göra en låt eller nåt. som jag och tilda gjorde till ett fysik prov i nian haha. gjorde en as bra låt som fastna på huvudet ganska länge.
men aa nu måste jag fortsätta. buhu :(
men bara två dagar kvar :D sen är fyra dars helg, yey :D
och bara 36 dagar kvar till spain, hur bra som helst. och ajuste, sen ska vi kanske till skåne, vi tjejer, om jag kan få ledigt. inte säkert, eftersom det är högsäsong då :(
men men och så har linda och louise kommit på en jättebra present tills pappa fyller 50, haha vågar inte skriva den här, I FALL pappa skulle kika in. inte för att jag tror det, men vem, vet :o haha
oj va jag babblar på. nu måste jag plugga ,
seeyyyaaa, wouldn't wanna beeyaaa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0