Hey boy, you know you drive me crazy, one look puts the rhythm in my head.

ahopp, idag hade vi kök, då vi gjorde paj till lunch, sen hade vi datakunskap inte alls länge. så slutade vi halv två :D
men aa det typ regna as mycket ute när jag oh sofia skulle gå till bussen. och jag som trodde det skulle bli fint väder hade ingen jacka.. utan bara en tröja med korta armar och dåliga sommar skor.. som jag gick med ute i regnet. nästan genomsur var jag när jag skulle hoppa på bussen, haha. sen hemma somna jag i två timmar, haha sen så plugga jag lite sen åkte vi upp till farmor och fika och sen blev att åka hem och se dhw. fasen va spännande det är nu :o !!! vill se mer, kan ju alltid kolla på datan, men det är roligare att ha nåt att längta till typ..eller nåt :D
men nu ska jag skriva det sista på idrottsuppgiften sen blir det att lyssna på musik och somna... eller om.. om.. jag ska se på dhw hmm.. fast då har jag ju inget att längta till nästa tisdag.. hm :o
men aja .. det va det i af :D
tre fortfarande lika coola coolingar :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0