hallå dålig uppdatering :D

haha, i torsdag så var jag i skolan, sen efter det blev det att gå på stan tills fyra då jag och mamma skulle klippa och färga håret. aa jag ville ha lite ljus brunt, typ nästan blond hårfärg. men mitt hår hade så mkt koppar i sig sådet kunde inte bli det, så det blev typ oranget, men aa.. ska färga slinger i det om kanske tre veckor, blonda alltså! :D
så det blir lite mer åt det blonda hållet, typ xD
sen i fredags så va vi i skolan, eller först åkte jag till tandläkarn för att sätta dit en krok som lossnat från tandställningen som jag hehe råkat svalt. men så den fick jag dit satt. sen efter skolan blev det att ta en piggelin och åka bussen hem med malin och mimmi. sen när jag kom hem så blev det att göra sig lite i ordningen för att sen gå med malin till mimmi för lite chips och dipp, hehe. sen kom emme, hanna och tilda också! :D
efter det så tog vi bussen in till stan, och från stan fick vi stjuss av nåra till ljunga till andreas. helt okej kväll! skulle velat åkt hem på kvällen men gick ingen buss från ljunga till resecentrum så sent, så det blev att sova över och sen gå upp vid 8 för att ta bussen 10 över 9, till resecentrum. haha
det va jag malin, tilda och mimmi.. som åkte då, sen när vi kom till rese tog vi en french hot dog som frukost, sen blev det att åka till åby igen. väl hemma kom precis min syrra och hämta upp mig för att åka till kolmården, eftersom jag skulle jobba. oooooooch på jobbet såg jag, programledaren i efterlyst, snyggingen i hundtricket, anders lundin. och nåra andra jag inte vet vad dem heter. HAH :D
sen kom jag hem, duscha, åt sen cykla jag och hanna upp till malin, där vi kolla på tv och prata :D
sen blev det att cykla hem och sova.
och nu idag blir det att jobba med hotell för fulla muggar, eftersom det ska vara klart imorn, och jag har inte ens börjat. BRA!
men aa det va dte. ett väldigt långt inlägg blev det, men aja ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0