every day, every night.

i går blev det inte så mkt busstur iaf :D
fick stjuss till tandisen, där jag spände både i under och överkäken, aj va ont det gör! haha sen fick jag stjuss hem, så duscha jag och packa och gjorde mig iordning, sen åkte jag in till franskan, sen efter det så tog jag bussen till blacka, fick lite panik trodde ett tag att jag tagit fel buss haha, men det hade jag minsann inte gjort! sen blev det att gå en bit till mimmi med min tuuuunga väska fyfan. haha
men väl framme så åt jag brunch, hann inte äta frukost eller lunch varken hemma eller i skolan. men men
sen så gjorde vi inte så mkt, sen kom tilda, roos, mattis och andreas och vi åt pizza, kolla på film, satt i glashuset när det spöregna och åska, haha sen så titta vi på film igen och aa igen.. sen sov vi, sen blev det att vakna vid halv 9 haha. så gick alla hem innan tolv och jag och mimmi somna om till typ tre, sen kom mamma vi halv 5 och hämta mig, sen hemma såg jag på daybreakers med mamma, men den va inge bra!..
sen tog jag en promenad med lollo, vi gick förbi konsum och sen farfar, vid minneslunden.
sen blev att gå hem och så spela vi lite wii, haha och nu ska jag sova, hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0