and it's all because of you.

hejochhå. imåndags så hade vi serverings "prov" gick och duka upp till 6 pers och lärarn satt tyst och kolla på haha. pinsamt. sen så hade vi hotell redovisning... sen blev det att åka hem ta nåt att äta sen hem till hanna och boka flyg tiiiillll ... spppaaaaniien! sen så blev det att dra sig hemåt och göra klart hotell uppgiften. vilket jag gjorde. bra av mig. 
i tisdags så hade vi nationella, usch va svårt det är, hatar hörövningar, blääää. sen var det kök då hade vi lite teori så fick vi fika också. haha :D gott! sen blev att dra sig hem, men han bara till centrum sen kom jag på att jag kunde följa med malin hem, så jag väntade på henne i centrum tills hon kom från stallet. så gick vi hem till henne... kolla lite på hotell i st lucia, asso gud va fint det är där! sen åkte vi in till stan igen för att boka hotell, så nu är det gjort också :D sen åkte vi buss hem och plugga matte och såg på dhw.
och så idag då så åkte jag malin och mimmi in till badhuset och gymma och simma lite grann, där var även erika och sofia :D sen åkte vi till mc donalds, haha och åt. sen blev det att dra sig till franskan .. där vi inte gjorde speciellt mkt haha .. slutade 2. och nu ska jag plugga matte igen!
asso shit kolla så himla fint, st lucia alltså... dit har jag bestämt att min familj ska åka :D hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0