alors on danse!

igår blev det att mimmi kom, vi sola lite på verandan och sen så åkte vi hem till henne en stund. sen cykla vi upp till karlssons för att äta en glass, så kom även roosa och mallan också. efter det så cykla jag hem och så åkte vi till farmor då och åt jättegod mat! sen kom jag hem och la över alla saker från den här datan till hårdisken, eftersom vi ska lämna in den här datan till skolan igen över sommarlovet och så ska dem rensa den från alla saker, så inget ska finnas kvar, haha. sen så va jag inne lite på den stationära datan som jag måste använda sen :( uuusch va seeg den är xD men alla fall sen så vid kl 9 så gick jag och mötte malin för att gå en promenad, vi gick och vi gick.. sen gick vi förbi mimmi, sen kom jag hem vid halv elva och då gjorde jag väl inte så mkt. åt haha sen sova jag xD
och idag blev det att vara i skolan, hade servering, fick vg+ i betyg, uuusch.. pluset syns ju inte ens i betyget, kunde jag inte fått mvg istället haha xD
sen så var det 2, och en halvtimma kvar tills hotell lektionen börja så vi gick på stan och åt sen shoppa vi lite, sen åkte vi till hotell president för studiebesök med klassen sen så åt vi glass hahah, sen åkte vi hem, så la jag mig på verandan och sola, och så gjorde hugo mig lite sällskap :D
och nu ska mallan komma, kanske mimmi, så ska vi väl hitta på nåt, OCH imorn är vi lleeeediga :D då ska jag och lollo och linda fixa, trixa, rota och filma lite till pappis 50års present ... haha :D
det va väl det för idag. BARA 15 DAGAR KVAR TILL SPAANIEN!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0