where ever you are.

haha aa nu måste jag plugga järnet.. eftersom jag inte gjort det de andra dagarna. har naturkunskaps prov imorn, troligtvis blir det inte så svårt, men måste ju kunna allt eftersom man inte vet vilka frågor som kommer ..!!
så nu ska jag börja med det. sen ska jag äta pizza heheh..
'
idag så har jag varit skolan som vanligt .. aa. men i skolan hade vi först idrott .. dansa lite eller aa mimmi jag och nathalie är i en grupp så vi ska väl vara färdiga med dansen tills nästa gången.. haha '
sen var det franska gjorde nästan ingenting.
sen kom jag hem och kolla på tv .. och åt lite. och NU ska jag plugga.
'
så kan det gå. men nuu nu nu nu nu nu nuuuu måste jag verkligen plugga .. haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0