try to be strong.

jaha, nu kom jag precis hem från att ha hälsat på farfar och skulle stänga av datan, men tänkte att jag kunde skriva ett inlägg först. 
dagen började bra, hade svenska och "lekte" arbetsintervju med läraren. han trodde nästan inte på att jag hade sommarjobbat två somrar på kolmården, haha. sen fick vi skriva en valfri artikel det va också kul, sen hade vi naturkunskap och redovisa om vårat typ grupparbete sen hade vi prov, som typ mer än halva klassen skippa.. men för mig gick det bra. haha
sen åkte jag, malin och mimmi in till stan för att sola. sen tog jag och malin bussen hem och köpte med oss lite godsaker. sen gjorde vi våfflor haha asgoott :D!!
sen skulle vi försöka plugga men vi gjorde mycket annat också.
sen fick jag reda på att farfar inte mådde bra igen så vi åkte in till honom och satt där ganska länge, och så ska jag vara hemma imorn från skolan för att hälsa på honom.
så jag missar matteprovet men det tar jag nog igen på måndag.
uuuuuusch.. jag vill att allt ska vara som vanligt.. att min söta farfar ska kunna prata och gå och umgås med oss och gå på tropicariet eller vare heter i sommar och gå på bio med honom och äta goda pannkakor med han och farmor.
men.. :(
allt kommer kännas så annorlunda när han inte kommer vara i närheten längre. vill inte ens tänka tanken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0