this can't be happining.

aha aha, nu är man officiellt 17 år och bussarna hedrade min födelsedag med flaggor, haha skoja .. eller det kanske dem gjorde förresten :D
nae, men dagen började med matte, och sen hade vi engelska och sluta vid typ två och på engelskan fick jag reda på att jag hade MVG än så länge haha, det går ganska bra för mig känner jag haha .. xD
men alla fall sen åkte jag hem till malin och typ sov.. haha sen kom mamma och hämta upp mig så kom jag hem och åt tårta med farmor danne och mamma och pappa, farfar kunde inte komma för han ligger på sjukhuset, stackarn :( ska oh hälsa på honom imorn, om han är vaken :)
men nu sitter jag och väntar på att malin ska ha ätit sen kommer väl hon ner hoppas jag :D
och här är lite av presenterna jag fick :D
grattis på födelsedagen evelina viktoria henriksson ... jaja tack så mycket !! :D

Kommentarer
Postat av: Erika

Grattis igen!:D:D<3 riktigt snygga kläder och skor

2010-03-12 @ 20:36:24
URL: http://erikagoransson.blogg.se/
Postat av: evelaajna

åh tack så mycket :D <333

2010-03-12 @ 22:53:08
URL: http://evelinaahenriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0