someone that could sound like you.

det blev inte mycket plugg eller filmtittande, haha 

istället så gjorde jag milkshake och kolla lite på solsidan på youtube, alltså hahaha, så himla kul xD

sen har jag kollat på tv och jaa, försökt att plugga typ ...

men nu tänkte jag bjuda på lite feejna bilder, eller aa bilder.. har inget annat för mig, MEN snart då ska jag allt se på harry potter! 

oj gucci ser lite skum ut, som om hon ska gå till attack snart, bäst att att vara still ett tag haha, ajuste på tal om skumt hugo tugga bort två av mina tangenter på tangentbordet, vilken knäppis, fast som tur va åt han inte upp dem så jag satte dem på plats igen .. wuuhu intressesmurfarna antecknar.. men aa det va .. skumt :D

aae, det fanns inte så många roliga bilder jag inte redan har visat .... hahahhaahah

kan ju försöka fota lite mer :D eller aa köpa en kamera..

 

assoooo shit, hittar inga bilder, det är förfärligt....

 


HAHAHHAHAHHAHAHHHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0