show me there's a way to beat the monster.

10 sanningar om mig
  1. hatar natten, det är så... tyst
  2. skäms för små saker som att snubbla till lite när man går när det är halt, haha och skäms ganska länge efter att det hänt, typ som när jag ramla i sälen med skidorna för 1 år sen, usch det va pinsamt och jag skäms fortfarande, hahah
  3. jag skjuter upp saker till sista sekund
  4. kan inte somna när det är tyst i rummet, måste ha på tvn eller lyssna på musik
  5. jag inbillar mig massa saker, som till exempel när jag är ensam hemma på kvällen att det är någon i huset osv, ehehe
  6. jag gillar äventyr haha :D
  7. just nu kommer jag inte på några fler sanningar, hahaha !!
  8. ajuste, ehm eller nae.. jag kommer inte på nåt mer, :D
okej det blev 6 sanningar i alla fall haha :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0