run with me through rows of speeding cars.

igår hände inte så mycket förutom att jag va i skolan och hade servering och hotell, det va ganska kul!
sen blev det att dra sig hemåt och då somna jag ganska fort hahah men vakna sen och va tvungen att göra läxor, usch. sen var det väl inte så mycket mer.
idag så hade vi kök i skolan, vi fick göra kålpudding, som inte va gott xD
sen fick vi göra valfri sak med köttfärs och sen en valfri sås och valfritt tillbehör, jag och maja gjorde pannbiff med klyftpotatis och pepparsås. aaasgoott!! :D haha sen så gjorde vi järpar, sen städa vi och sluta vid typ kvart i 2. SKÖNT!! :D
sen åkte jag hem och nu sitter jag här, måste plugga. men jag orkar inte så jag ska ta nåt gott att äta sen se lite greys anatomy, seeeeen plugga hih :D
känns som jag hela tiden skriver att jag ska plugga, haha.. men det blir nästan aldrig av xD :D
och här är en bild på tildas finfina tårta som vi åt när vi fira mig liite, hehe lite sent upplagd, men men :D !!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0