please, don't leave me now...

nu är jag precis hemkommen från farmor och farfar, där blev det att äta mycket god mat så nu kommer jag inte behöva äta något på hela dan mer, bra va !! haha
slapp jag laga nån mat idag då, ännu skönare haha :D
och nu är jag faktiskt sugen på att plugga, så då borde jag göra det .. så jag inte behöver plugga när jag inte är sugen på att göra det. knäppt..xd
och igår då, det blev lyckat, tkr jag iaf hah.. fast blev lite på dåligt humör när jag märkte att min lillebror hade druckit upp våran 2 liters cola, ooooooch halva glassen som jag hade köpt dan innan bara... xD
men vi hade kul i alla fall och det börja med att vi gick till konsum och köpte mat sen gick vi hem och så hjälptes alla åt att laga den hahaha ... xd och sen så blev det att äta, jasåjaså.. och aa tacos vare då xD
därefter såg vi på melodifestivalen, och aa kan ju inte direkt säga att dem som gick vidare va bra, hm
sen körde vi med andra ord, ooch det va as kul, fast jag mitt lag förlora alla ggr typ. fast en gång som vi förlora va inte mitt fel det va roosas, för han fatta inte att "Daniel Evelina Anders Nicklas..". = dean... eller aa svårt att förklara men äsch .haha men nu tänkte jag bjuda på lite bilder .. så här får ni..:D
'

Kommentarer
Postat av: hanna

rolig kväll :D roligt spel :D roligt sällskap :D

2010-03-11 @ 17:29:51
URL: http://hannupai.blogg.se/
Postat av: evelina

absolut!! :D:D

2010-03-11 @ 17:49:10
URL: http://evelinaahenriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0