is this really happening?

hahaha, aa idag skulle varit en glad dag, det blev det delvis men aa haha :D
började med matteprov, asso usch satt uppe hela natten för att fatta men ingenting ville in i huvudet, men provet gick väl ganska bra endå, G tror jag att jag får iallafall haha.
sen på lunchen gick jag och nåra till en hotell lärare för att får reda mer på vad man gör i hotellkursen om man väljer det till tvåan för att jag och erika och sofia är vääääldigt osäkra på vad vi ska välja, hotell? eller restaurang? .. guud allt verkar såå kul, men väljer vi hotell så måste vi bilda en ny klass och få en ny mentor, och det känns ju ganska tråkigt, men vi får se hur det blir.. får skriva för och nackdelar med båda och se vad som är bäst :D
sen var det engelska kolla på national treasure 2, vet inte hur det stavas men jaja, xd
sen åkte jag och malin och mimmi och handla lite mat på maxi sen åkte vi hem packa upp maten sen åkte vi till bion, och där tappa mimmi sin plånbok så hon kunde inte gå på bion men som tur va så hade en tjej hittat plånboken! så det blev bara jag och malin, och vi såg ju på shutter island och den va faktiskt bra, men jag är ju liiite trög så malin fick förklara filmen, fasen va långt inlägg det känns som det blir hah.
men i alla fall sen åkte vi hem, och nu sitter jag här och kan göra vad jag vill eftersom jag är ensam hemma.. och danne också haha :D springa runt i hela huset kan jag göra .. ehe
ajuste.. hjälte-midväll startar officielt nu varje torsdag hemma hos mig kl 16.00-20.00
.            ( heroes, middag&kväll) med malin hehe ... typ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0