if it means a lot to you

i lördags så var jag ju och hälsa på farfar på dagen sen på kvällen kom nåra flickor och pojkar och vi fira min födelsedag pyttelite. så det blev en aaasfin tåg tårta av tilda och en aasgood kladdkaka av malin. tildas tårta va också aaas good och malins kladdkaka var också aasfin hah, var tvungen att tillägga det.
sen så kolla vi på melodifestivalen, och manboy eller salem al fakir borde ju ha vunnit.
men men sen så körde vi singstar och med andra ord, haha och bästaste jag och mimmi vann ju, !! klatch för den.
sen gikc dem hem nån gång. sen på söndagen var vi hos farfar ganska länge och höll honom sällskap, ohså sen så idag har jag varit i skolan och hade servering och hotell. sen direkt efter skolan åkte vi till farfar, vi köpte också med oss lite godis till honom :) och han mådde skapligt idag, men man vet ju aldrig. han reste lite på sig med hjälp så klart, så satt vi och prata så åt vi lite sen drog vi oss hem och nu sitter jag här, och har precis ätit igen. och imorn börjar vi halv ett, så innan det ska vi till farfar. sen ska vi ha vårbuffé på skolan halv 7 , så vi slutar väl vid 10, 11 nån gång. får se om jag kan vara med imorn för jag har nämligen gått och snutit mig MINST en gång i minuten idag .. HELA dan. så min näsa är helt röd. men men.. vi får väl se. vill ju inte direkt nysa i någons mat.. usch. Boel (mentorn) sa till och med, efter typ 20:de gången jag gick ur klassrummet: jaha .. förkylda evelina ........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0