if i could be like that.

ooooccch idag då, så vakna jag vid typ 6 men stängde av alarmet och vakna vid 7 då malin ringde och fråga vilken buss vi skulle ta sen när jag hade lagt på kände jag att jag hade as ont i halsen och sen är jag fortfarande förkyld så jag valde att stanna hemma idag. så jag vakna väl sen vid 10 och gjorde iordning två mackor med MKT vitlöksost och proviva juice mango, fyyyy va goott, mums! :D
och samtidigt som jag åt det så såg jag på greys anatomy,
och sen satte jag mig vid datan och skulle skriva två inlägg som tog lite tid för jag skulle hitta alla foton , hah.
men det gjorde jag sen .. och nu ska jag se på greys anatomy igen och nu hoppa hugo upp i sängen :D
jaha det va det .. :D
ganska skönt att vara sjuk ibland. !
eller inte febersjuk, men sjuk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0