i wont forget you.

dagen började med att möta erika och sofia i resecentrum, sen gick vi till grand hotel, där vi mötte de andra i klassen, sen fick vi äta frukost där och när jag ätit färdigt va jag tvungen att gå till tandläkarn, som jag trodde skulle ta 5 min men det dröjde typ 50 min hahah xD 
sen hade vi hotell, fast på skolan.. vi hade ju det på grand hotel först, eller aja .. men iaf då gjorde vi typ inget.. sen hade vi servering då vek vi bara massa servetter.. så jag kan ganska många servettvikningar nu XD
sen efter det åkte jag och malin hem till malin och hon gjorde köttfärssås redan när vi kom hem för att den skulle stå och puttra i 4 timmar typ. haha sen så kolla vi lite på tv och jag somna till lite hehe xD :D
sen så åkte jag och pappa till farmor och där fika vi lite sen kom jag hem och åt sen nu sitter jag här och ska snart se på greys anatomy,
...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0