I need you like a heart needs a beat.

är i skolan nu och har franska, fick nyss reda på att jag ligger på MVG, wuhu .. är lite glad.. trodde inte det faktiskt :D
och innan franskan va vi ju och bada på badhuset, som jag trodde skulle bli as tråkigt, men det va det inte, va lite kul i alla fall.. fick dyka ner 4 meter för att hämta upp en docka oh fyfan va läskigt trodde jag skulle tappa andan när man va längst ner på botten. haha men jag klara mig som tur va haha ...
sen efter badet så åkte jag och mimmi och käka på mcdonalds, sen åkte jag till franskan så nu sitter jag här och har rast .. xD :D
sen blire att åka hem och plugga lite grann, och sen typ så vet jag inte.. haha
men nu ska jag gå och göra nåt annat ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0