I just feel complete when you're by my side.

idaa råå, måste skriva snabbt har bara 23 minuters batteri kvar i datan och orkar inte hämta sladden, eheh :D
amen aa idag då så var jag i skolan, slapp dag gjorde absolut ingenting.. haha .. eller jo skrev nåra meningar, men det räknas inte..
fast skoldagen va faktiskt kul iallafall, bara lite tjafs mellan mig mimmi och malin, men aa är man med varandra varje dag så blir det så haha, men imorn har vi bestämt att vi ska vara glada hela dan, så de så!
sen blev det att köpa lite på ica i stan sen åkte vi hem och malin tappa sin splitter nya iphone i bussen och jag hoppas att hon får tillbaka den :D
hon ringde till resecentrum eller nåt kundservice kanske aa men och han som hon prata med har glömt att ringa tillbaka 2 ggr, hela 2 ggr.. haha senil kanske.
sen kom vi hem skulle göra pannkakor, men hade inget mjöl, så det blev varma mackor, mums!!
och så plugga vi lite matte haha , har ju matte prov imorn :o
och imorn ska vi efter skolan åka och storhandla på typ maxi eller nåt sen hem göra snabba pannkakor till lillebrorsan sen åka på bio med mimmi och malin, och sen får vi hoppas på att erika och sofia följer med :D
och nu är kl mkt så det blir att tvätta ansiktet sen plugga lite matte sen sova typ .. haha :D
och bilden är från www.hannupai.blogg.se på min söta huugo :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0