hey, i'm just scared ...

aa dagen börjades med en liten försening till skolan, bussen kom typ en 20 min försent eller nåt, så vi kom ju då också försent. Men alla fall första lektionen hade vi idrott och vi ska hitta på en egen dans att dansa upp för klassen eller bara läraren, asso min mimmis och nathalies dans, .... aae guud den är så bra så jag inte hittar ord, haha.
man skulle kunna tro att vi är uppfödda med dans alltså, helt sjuuuukt...
nae men sen vare franska och det var väl kul? nae men hade prov, och läsförståelse, gick väldigt bra tror jag!
sen blev det att ta sig hem, och gu va halt det är, tror hela tiden att jag kommer ramla och slå ihjäl mig...
men nu är jag hemma i alla fall, levande som tur va!
och nu är mamma och pappa påväg till portugal, så det blir ensamt hemma en hel vecka nu, sköönt! :D
och nu ska jag göra lite matte, och kanske franska, får se vad jag orkar.
meeen först ska jag göra nåt gott att äta, sätta mig framför tvn och kolla på nåt bra, hehe



jag vill ha sommar nu !!! och åka utomlands !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0