fear is the heart of love.

dagen började med servering, ganska lungt.. vi träna lite på och servera och gick igenom ett häfte haha.. sen vare lunch och fy va äckligt .. xD haha sen vare hotell och det va ganska kul!
och sen blev det att sola med mimmi, så nu ser man en yttepytte gnutta brunare ut..
sedan kom jag hem satte mig vi datan en stund sen gjorde jag pannkakor, fast jag skulle egentligen göra fläskflie med pomme och pepparsås men det fick bli imorn för danne ville ha pannkakor han .. haha xD
och nu ska jag plugga lite.. haha jag skriver det hela tiden men sen tillsist blire aldrig så .. xD
men aa nu ska jag väl försöka plugga .. och juste igår somna jag vid typ 9.. och endå var jag trött när jag vakna kvart i 7.. knäppt.. men nu är jag pigg som en ärta.. hha :D'
det va det.. och imorn äre tisdag . bara :(
och fredag= min födelsedag!
för er som glömt bort :)
asso, snyggt, ser ut som jag bara har fett i mitten av magen hahaha xd .. ehehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0