dreams aren't what they used to be

nu sitter jag på mitt rum och är fortfarande inte färdig med idrottssaken haha :D men jag orkar inte.. istället har jag ätit kex med vitlöksost och andra goda saker och tittat på tv, det va mycket skönare än att plugga :D
men nu har jag bara pytteliiite kvar så det gör jag nu, lovar jag mig själv sen ska jag se andra harry potter, och därefter somna.. hoppas jag !!
asso gud det känns as tomt här hemma, när inte mammsen och pappsen är här, hoppas jag kommer upp ur sängen imorn utan att någon väcker mig :o ... så måste jag dra uppe danne ur sängen också eftersom han sitter uppe hela nätterna ....
nae men nu ska jag om 10 min max... hehe ..sova, eller åtminstonde börjat sett på harry potter!! :D

Kommentarer
Postat av: roos

Jag kommer och våldgästar hos dig! :O :D

2010-03-04 @ 13:23:21
Postat av: evelina

hahaha, tror du ja :D

2010-03-04 @ 20:47:48
URL: http://evelinaahenriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0