do you wanna run away together?

haha, aa dagen började med idrott, då jag, mimmi och nathalie träna på dansen. haha sen visa vi upp den för klassen. tänkte lägga upp videon på våran dans, men har ingen aning hur man gör xD haha men jag la upp den på facebook iallafall :D
sen så hade jag franska då blev det att göra klart lite av arbetet med felicia :D
sen så tänkte jag att jag kunde göra matte provet, så jag kan sluta tidigare imorn, så jag och kelsey vänta tills klockan slog halv 4 sen gjorde vi våra prov.. och under tiden medan vi vänta på att få göra proven snacka vi om hur kul det kommer vara i tvån sen och att vi måste resa utomlands med klassen med mera haha :D:D
sen så gjorde jag provet, sen kom jag hem vi typ halv 6 :o
senaste skoldagen på väldigt länge haha :D'
men nu ska jag göra hotelluppgiften, bläh.. sen sova typ.
haha och juste .. erikas, malins och sofias dans på idrotten va också SUPERbra!! :D
det va allt för mig idag, om jag över lever tills imorn så kommer säkert ett nytt inlägg, hehe :D

Kommentarer
Postat av: Erika

haha, tack så mycket:D erat var med jätte bra! vill se det ni filmade <3

2010-03-31 @ 19:11:16
URL: http://erikagoransson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0