cause i'm mr. brightside

jaha igår var en väldigt rolig dag :D
började med att åka till farfar, och han mådde fortfarande skapligt !
sen åkte jag till skolan som började vid halv 1, och då åt vi lunch, sen skulle vi fixa iordning i matsalen till vårbuffén, då fick vi putsa glas, bestick fixa borden och massa sånt och det tog väl typ 4 timmar, tiden gick fort haha ..
sen vid 6 började man bli lite nervös för att hålla på och plocka undan tallrikar åt folk och så, sen kom dem vid halv 7..
och det va askul att bära tallrikar ohså haha .. trodde jag inte. fick till och med beröm, wuhu!
sen så efter att alla hade gått skulle vi städa och det va också kul, förvånande. haha
ajuste fast innan vi städa så åt vi av maten som blev kvar, och muuuuuums va gott det va, och så va det as mysigt att sitta och äta med klassen och lärarna, borde göras om!! hah :D
hahhaha sen så våran engelska lärare skulle få ett barn, en flicka..(inte just då haha utan nån gång?) och då sa boel : aa sara har fått en flicka nu. och jag kolla på sara i klassen som satt brevid mig, oh bah: ooj har du fått en lilla syster, och hon bara: hahah nae jag har inte fått barn !! och jag bah: nej men en lillasyster.. HAHHA . fast det va ju engelska läraren som hade fått en flicka.. lite kul XD eller det va kul då iaf :D
blev lite skrattanfall lite då och då, ASKUL kväll!!!!!
sen så sluta vi vid typ kvart över 10 och jag och mimmi skulle ta bussen vid 5 över 11 så vi hade sällskap med paulina en bit och vi pratade och hade kul ! :D haha sen såg vi att bussen kom vid polishuset, så vi sprang ner till resecentrum och gick på bussen sen så hoppa jag av bussen vid hulta och fick stjuss av min syrra hem, så kom väl hem lite efter halv tolv .. sen så aa kolla jag på harry potter lite med lollo och sen somna jag haha :D
låååångt inlägg. men jag kan förkorta det med .. AAAAAAASKUUL KVÄÄLL, och eftermiddag. haha :D
så slipper ni läsa allt. :D
och bilderna är inte så jätte bra, haha gula ögon typ :o vet inte hur man fixar det, eller kan man göra det xD?
'

Kommentarer
Postat av: Erika

Jätte rolig kväll!:D:D<3

2010-03-17 @ 14:35:37
URL: http://erikagoransson.blogg.se/
Postat av: evelina

aaa verkliigen !!! :D:D<3

2010-03-17 @ 17:27:36
URL: http://evelinaahenriksson.blogg.se/
Postat av: hanna

åhhhh msvj hahahahaha

2010-03-18 @ 07:30:39
URL: http://hannupai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0