but if you die right now, u know that I'd die to

oh bara 5 minuter kvar till att desperate housewives börjar :D
denna dag börja med datakunskap, lite långtråkigt sissådär, men det funka. sen vare metodkök och då fick vi hålla på med ägg, typ steka ägg, koka ägg, gör typ fläskpannkaka och göra typ förlorade ägg, det gick väl bra haha .. var också hos tandisen för att sätta i en fjäder eller nåt i tandställningen. så nu va det gjort. :D
sen så sluta vi och jag fick vänta på malin och mimmi som va i storköket och trixa, sen åkte jag hem och satte mig vid datan en stund sen laga jag fläskfile med pomme och pepparsås som va as gott, tyckte jag.. danne också tror jag :D
sen städa jag köket lite grann, och nu sitter jag här och väntar på att desperate housewives ska börja.
och imorn ska vi bada på badhuset, kul!! eller inte..
asso jag har aldrig längtat mer till sommaren än nu :o !!! ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0