baack

aha, nu är jag tillbaka här ehe :D
bilderna blir mkt bättre och större här så kan ju lika gärna byta hit istället, fast min profil och typ senaste inlägg kommer på bilderna fast det syns väl typ bara på det översta inlägget eller nåt xD

men aa idag är jag ledig och ska plugga och se film tänkte jag :D
kanske harry potter, blev as sugen på att se den eller dom förut, haha

och om 11 dar tror jag eller aa 11 med idag .. så fyller jag åår, wuhu :D

och haha aa ikväll skulle eller hade jag och malin och mimmi tänkt gå på bio, på shutter island, och den skulle börja kl 9 och det va 121 lediga platser så himla skönt att se på bio då, men såklart är malin sjuk och bion slutar vid 20 över 11 och sista bussen hem går 5 över 11, så det blev bara att avboka biljetterna, hahah ... fyy
men nu ska jag försöka göra färdigt stress uppgiften :D


Kommentarer
Postat av: roos

hahaha, att du inte är klar med idrottsuppgiften än haha, fy attans :D

2010-03-01 @ 21:24:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0