and the tears come streaming down your face, when you lose something you can't replace

igår blev det att vara med malin, mimmi, mattis, roos och andreas hemma hos mattis,..
först kom vi dit och typ jaa.. va gjorde vi. fixa dipp haha.
sen så var det ju earth hour så då släckte vi ner och tände några ljus och satt och gotta i oss chips och vindruvor. haha.
sen så körde vi mörkkurragömma, HAH .. men det va väl lite kul  xD
sen så kolla vi lite på tv, och sedan så körde vi lite sanning och kooooongkaah.
det var väl lite speciellt.. va ganska kul till en början men sen så blev det lite segt, va ganska trött, sen drog vi väl hem vid två? kvart i två kanske.. nae jag vet inte.. sen kom jag hem och sov, sen vakna jag och idag har jag gjort läxor och ätit .
kul va? inte .. xD

Kommentarer
Postat av: h

åh! skulle ha träffat er igår , men.. vi ses på bussen imorrn I guess. puss love you everto <3

2010-03-28 @ 23:16:15
URL: http://hannupai.blogg.se/
Postat av: evelina

jaaa !!, men vi sågs ju på bussen.. men vi måste träffas nån dag !!! LOVE U TOO HANNUPAIII !! <33

2010-03-29 @ 20:28:06
URL: http://evelinaahenriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0