You keep making me ill.

hos emme så åt vi tacos sen så gick vi ner till åby centrum och tog bussen till kvarnberget, på vägen hitta vi en bortsprungen hund som först morra och skällde på oss men sen blev den snäll och ville bli klappad haha.. men den följde alla fall efter oss en liten stund sen så gick den in på en trädgård så gick malin och mimmi och plinga på på huset för att se om det var deras hund och det vare xd
sen kom vi fram dit vi skulle, men där hann vi inte vara så länge för taxin skulle komma halv 11, sen var vi i åby centrum igen, och då gick vi till becca, det var väl okej.. skäms lite över hur jag betedde mig.. så himla knäpp är jag. men aja. ingen är perfekt
jag kom väl hem vid halv 4 sen satte jag mig vid datan? sen såg jag på oc? sen så somna jag för att sen gå upp tre timmar senare för att jobba, snacka om att jag var trött!
men det gick bra, var askul på jobbet! :D
.
åh i den här spegeln framför mig ser jag asbrun i, men sen när man jämför med andra så är man inte det.. bläää! xd
sen efter jobbet, så fick jag åka jätte ofräsch och lukta os och massa mat till farmor för att äta med släkten.. haha
sen så gick jag hem till malin och så tog vi en promenad!.. sen så kom jag hem och nu ska jag göra nåt gott och mysa ner mig i sängen och se på oc. och imorn är jag ledig och på måndag också, så himla skönt!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0