who wants to be alone,

igår blev det att vara en stund hos mattis, trevligt trevligt. sen fick jag och emme stjuss hem vid halv 2, men väl hemma märker jag att jag glömt min mobil där så jag cykla tillbaka och mötte mattis på vägen ahha och fick tillbaka min mobil, haha. sen hemma igen så kolla jag på shrek 2, för typ 10:de gången, eftersom jag alltid somnar. Sen idag så kom linda och hämta mig vid tjugo i tio så åkte vi till kolmården och jobba, kul dag idag också haha :D slutade vid 5 så åkte vi hem, så åt jag och duscha och nu ska jag blåsa håret sen ska jag börja kolla på o.c igen :D
imorn är det typ brännboll för hela skolan, och på tisdag och torsdag är vi lediga, så himla skönt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0