happy as a hippo!

Tre namn jag lyssnar till:
eve, evelina och evert
Något jag inte tycker om med mig själv:
att jag alltid somnar till filmer 
Detta är jag rädd för:
mörkret
Tre saker jag vill ha varje dag:
pengar, vänner, familj
Detta tycker jag om att göra:
sova, och umgås med dem allra bästa vännerna
Detta vill jag göra just nu:
platta håret, se på oc och äta nåt gott!
Bästa känslan:
när man är nöjd med sig själv
Något jag vill ha i present:
en bra kamera till spanien och en till katt, haha
Detta har jag på mig just nu:
stor tshirt och shorts
Har du piercings/tatueringar?:
bara i öronen, tatueringar alltså, haha nae 
Favoritkläder:
nåt stort linne och jeansshorts
Favoritdjur:
KATT
Favoritlåtar just nu:
alldeles för många haha
Roligaste ämnet i skolan:
inget som är speciellt roligt men nu till tvåan kommer nog hotell vara det xd
Stjärntecken:
fiskarna
TV-serier/program jag gillar:
ojoj, one tree hill, oc, greys anatomy, heroes, desperate housewives och massa massa mer
Favoritdoft:
hm, men typ nåt som man skulle vilja äta upp. typ godisdofter, haha
Detta äter jag gärna:
griiillspett!!!
Dricker helst:
proviva maangoooo
Favoritgodis:
kinderjoy
Färg på mina ögon:
blå,gul,grön.. xd
Min längd:
162, när mimmi mätte mig i alla fall, hehe
Bästa present jag fått:

ae, vet faktiskt inte.. kommer inte direkt ihåg vad jag har fått i present xd
Om jag vore ett djur skulle jag vara:
en katt, dem sover ju typ hela tiden, så himla skönt!
Vad lyssnar du på just nu?:
lite musik som kommer från dannes rum 
Vad har du gjort/ska du göra idag?:
jobbat, nu ska jag se på hairspray igen .. eller det börjar om 2 min så bäst att skynda med den här listan
När badade du i en pool senast?:
ehm, haha.. vet inte.. eller jo förrförra sommaren hos emme kanske det va
Har du fått felparkeringsböter?:
haha nej
Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm?:
jag skulle vilja göra det, jaaa :D
Vilken är den plats längst bort som du besökt?:
mexico eller indien.. vet inte vad som ligger längst bort xd
Badkar eller dusch?:
helst badkar
Vilken är den bästa film du sett senaste månaden?:
måste vart nowhere boy.. den ända bra film jag kommer ihåg att jag sett den senaste månaden, heh
Favoritpizza?:
black and white
Chips eller popcorn?:
chiiips
Vem är den senaste du åt ute med, vad åt ni?:
lollo och danne, jag åt grillspett
Har du vunnit en prispokal någon gång?:

haha aa när jag var liten, fiskade i en fiske tävling och jag vann för att farfar hjälpte mig 
Är du bra på matlagning?:
aa lite bättre en förut iaf
Klarar du att tanka själv?:
haha
Vad var de senaste du handlade?:
bikini och klänning
Vill du helst bli mångmiljadär eller hitta den sanna kärleken?
haha hitta den sanna kärleken xd
Kan man vara vän med sitt ex?:
beror nog på xD
Vem var det du besökte på sjukhus senaste?:
Farfar 
Vad har du i din väska?:
inget, nästan har typ allt i min jacka xD
Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig?:
ser på en film
Vad är du tacksam för idag?:
att jag har varit glaaad!
oj det gick snabbt.. bäst att springa nu, hejsålänge!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0