trying to make a move just to stay in the game.

i måndags blev det göra en musikvideo med mallan, haha aas bra blev den XD
sen var vi lediga i tisdags då. då åkte jag, lollo och linda upp till farmor för fika och så leta vi massa foton på papsen, hitta massa. visste inte att han hade längre en axellångt och lockigt år i min ålder, HAHAHA
sen blev det åka hem och jag kommer faktiskt inte ihåg vad jag gjorde då xD uusch va jobbigt, måste komma på det :o
aja i alla fall sen så började vi vid 10 på onsdagen då vi samlade hotellklassen och fick en "storkompis" haha en av tvåorna i hotell. och så fick vi reda på vad vi kommer göra efter sommarlovet, låter as kul!!
sen så sluta vi vid kvart över 11 så jag och mimmi gick upp till folkparken där malin och våran andra klass va så vi va med dem lite, sen blev det att åka hem och sola, sen mötte jag hanna i centrum, hon berätta vad hon gjorde i london, sen åkte vi hem till henne och åt tacos och lite mer. sen blev att åka hem så kom mimmi och malin, så sov vi här tills idag, då vi bara lämna in datorerna i skolan sen så åkte vi till stan. hittade lite saker, sen åkte jag och mimmi hem till mig och sola och försökte plugga lite, sen åkte vi ner och köpte glass sen åkte båda hem till sig och så satte jag mig och plugga och åt lite gottisaker, och nu ska jag nog sova haha ..
det va jobbigt att skriva. xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0